Cyberpunk 2077: The tech interview - "ray tracing proved to be quite a challenge"

Diskutiere und helfe bei Cyberpunk 2077: The tech interview - "ray tracing proved to be quite a challenge" im Bereich PCGH-Neuigkeiten im SysProfile Forum bei einer Lösung; Cyberpunk 2077: The tech interview - "ray tracing proved to be quite a challenge" PCGH had the chance to talk to Jakub Knapik (Lighting & FX Art... Dieses Thema im Forum "PCGH-Neuigkeiten" wurde erstellt von NewsBot, 1. Juli 2020.

  1. NewsBot
    NewsBot PCGH-News
    Registriert seit:
    27. August 2008
    Beiträge:
    153.558
    Zustimmungen:
    12

    Cyberpunk 2077: The tech interview - "ray tracing proved to be quite a challenge"

    PCGH had the chance to talk to Jakub Knapik (Lighting & FX Art Director) and Marcin Gollent (Lead Graphics Programmer) from CD Projekt Red. The focus of the interview is quite obvious: We want more information about the ray tracing implementation in…


    Cyberpunk 2077: The tech interview - "ray tracing proved to be quite a challenge"
     
Thema:

Cyberpunk 2077: The tech interview - "ray tracing proved to be quite a challenge"

  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden